hej och SRY!?

Hallou asså nu ska jagv bomba er med TEXT&BILDER <3


Min Ursäkt till att jag inte bloggat är att jag flipprat så mkt med design (som inte är klar än) så att jag inte hunnit blogg =( :)<3 men som ni vet så lovade jag jue er en MASSA bilder på mig och lilltjejerna m,m jag lovar det kommer bli bra =)<3


BILDERNA:


hehe lite kan jag jue bjuda :)<3

japp :)♥

jag fick en liten energi kick så jag satte på mig en kjol som tröja och randiga tights?

och där gjorde jag ngt (fråga INTE) :)<3

försökte smila men syrran kom XD

vaad liknar jag här???
spm_a0072
hehe denna bild är lite privat såg jag =O

En ny frisyr och vacker som vanligt =)

hehe tänkte ta på håret! men det var visst bara en tanke =)

haha snygg?

naaw *SÖT* och *KONSTIG*

och lilltjejen (syster) WB fjortiz <3

lillasyster tog bilden och den vart icke bra!

lillasyster igen *SÖÖÖT*

lite måste jag bjuda =)

knäppis *fniss*

jag sa åt henne att skratta då skratta hon som tomten *HOHO*










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0