Hejhej!

Hejsan lite om min dag:

08.37 vaknade jag av att Tilda var ledsen =) så jag gick upp gjorde te och 2 mackor *MUMS* jag gick på toa och satte mig och kollade på tv brevis madde (mammas kompis) sen så  tog jag Tilda och la ned henne på golvet med alla hennes baby leksaker, sen så ropade Linnéa på mig och frågade om jag ville leka med barbie dockor med henne WTF? haha aldrig live xD så jag gick ut igen klädde på mig fixade håret och sen så var det dags med mat åt Tilda så mamma fixade det, När Tilda ätit klart satte vi på oss kläder (Jag, Linnéa och Tilda) sen så satte vi ned Tilda i vagnen och gick till coopen och pantade sen så gick vi till plantagen för att köpa bloggor till farbrorn och gumman som bor längst upp i höghusen, sen så lämnade vi blomman hemma och gick ut och åkte stjärtlapp(jag och Linnéa Tilda sov) sen började vi frysa så mkt så vi gick in och kollade å tv en stund, sen så gick vi till farbrorn och gumman och lämnade blomman och han blev glaad och nu så sitter jag här =)


BILDER:

ett cola glass från mc,donald´s XD

brur(Adde) (man ser inte så bra för  det var mörkt och jag hade inte blixten på)

Syster(IZA) (samma med denna bild som förra)

En soldat som mamma aft sen hon va liten =)

En knäpp bild på mig som jag typ tog för 1 månad sen =S(förra året XD)

En sten som vi har hos mamma som det står lycka på!

haha, en oseriös bild som min syrra tog när jag lekte guud =)

Och här är min syrras sööta hund tequila <3

Och här är min kusin,s sööta hund Alice, Alice och Tequila känner varann <3

En OSERIÖS bild som jag och Amanda tog hemma hos Amanda <3

En till ''fjortis bild''

pepparkakor från julen =)


min sööta lillasyster (Tilda) ÄLSKAR DIG<3

haha en rolig och dunder sööt bild <3

TILDA♥

en utav min fotbollar som det gick hål i =(

hajar som åkte runt runt på vatten museumet inne i stan

en till haj =)



JApp det var många bilder =) men bilder på mig kommer i ett eget inlägg =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0